Saturday, November 20, 2010

Ketulusan Hati - Marshanda


Sedihku sakitku ku terima

Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon



Yaa Allah ridhoi ketulusan hati

Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah



Yaa Allah ridhoi ketulusan hati

Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah

Di dunia yang sarat godaan
Ku mohon dosaku ampunkan
Ingin bahagia dunia akhirat
Turunkan rahmat- Mu untukku




Yaa Allah ridhoi ketulusan hati

Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah



Yaa Allah ridhoi ketulusan hati

Yaa Allah beri aku ketabahan


Yaa Allah ridhoi ketulusan hati

Yaa Allah beri aku ketabahan
Yaa Allah aku sanggup berkorban
Demi rahmat-Mu Yaa Allah



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...