Sunday, August 15, 2010

TINTA PENULIS

Alhamdulillah, syukur kehadrat Ilahi dengan limpah kurnian-Nya dapat saya menubuhkan blog saya sendiri walaupun saya tidak tahu sangat pasal blog ni.hehehe. (^.^)v

Titik noktah (bukan noktah erna yerk..!hehe)untuk saya berminat untuk membuat blog sendiri apabila melihat blog abang sepupu saya http://ilhamcitra.blogspot.com dan juga kakak sepupu saya http://heijihatsutori43171.blogspot.com yang nampak sangat menarik dgn pelbagai entry membuatkan hati saya berkobar-kobar untuk mencipta blog sendiri walaupun saya tahu hakikat sebenar,saya tak pandai menulis atau berkata-kata. saya just aci redah je..bidan terjun katakan..

Saya harap,dengan adanya blog ni saya dapat mengisi masa lapang saya dengan menulis..tak de la asyik makan tidur makan tidur je..( my bad habit..huhu) Saya juga berharap para folower saya ( macam la ada..huhu) jangan jemu untuk membaca entah apa-apa entry yang saya akan letak and also jangan jemu menunggu saya meng'update'kan blog saya.. sebab saya ni bukan rajin sangat..hihi..(harap-harap saya ni jangan la hangat-hangat tahi ayam je..huhu)

Akhir kata, selamat membaca buat mereka yang sudi membaca & menjenguk blog saya walaupun seketika dan untuk diri sendiri,SELAMAT MENULIS!semoga blog ini sentiasa di update..

sekian,wassalam..
have a nice day!=)

Yang benar,

~rai2804~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...